Powered By Blogger

3 Ağustos 2010 Salı

ŞÖYLE ÇUKULATA TENLİ OLSUN

Kimya dersi.

4. ders oluyor yani kendisi. 4. ders demek yemek demektir. Aç gözlerimizin, zihnimizin ve midemizin doyması demektir.

Her zaman ki gibi ben ve bi grup genç zilin çalmasına 5 dk. kala kapının önüne yığıldık.

Amaç herkesten önce yemekhaneye koşmak sıra beklememek falan filan.

Yine rutin bir beklemedeyiz ben başı çekiyorum. Genelde ilk fırlayan ben olurum. Sonra benden gazı alan insancıklar arkamdan HURAAA yemekhaneye koşarlar.

Klasik arkadan hoca bağrırı çağırır; EVLADIM OTURUNNN YERİNİİZEE!! DAHA 5 DK. VAR ZİLİN ÇALMASINA.

Aç olunca karnımızda ki gurultudan başka öldür allah bir şey duymuyoruz haliyle. 
Ve zilin çalmasına 1 dk. var.

Ben ve arkamda ki bir grup genç DELİ DANALAR gibi koşmaya başladık. Yemekhaneye vardık. İşte yüzlerimizde klasik HOLEY LAN gülümsemesi var. Sıraya önlerden indik hani. Derken sınıfın geri kalanı geldi yemekhaneye.

Bir kaç gencin yüzünde bir sırıtma. Noluyo lan falan diye sormaya başladık.
Kimyacı başı çeken bana ve yanımdakilere ŞU AFRİKALILARA BAK demiş. 

AFRİKA..AFRİKALI..?

ÇAT diye üstüme alındım haliyle. Donup kaldım, bozuldum lan.! Kadın beni afrikalıya benzetmişti. Tamam esmerdim ama böyle de denmezdi falan diye düşündüm içimden.
Gözlerim falan doldu. Takmadığımı sanan yanımdakiler boğalar gibi gülmeye başladılar. Ben bir daha bozuldum.

O yemeği nasıl yediğimi inanın hatırlamıyorum.
VE TÜM ÖĞLEN ARASI AĞLADIM.

Lan ne rezillik valla aklıma geldikçe gülüyorum. Çünkü olayı aslı şuydu;

1. Kadın sadece bana dememiş.
2. Açlığımızdan dolayı bizi afrikalıya benzetmiş.

Yani o durumda zaten kadın niye benim esmerliğimle uğraşsın ki. Ne saçma. Çok alınganmışım sanırım o zamanlar. Şimdi bu olayı artık arkadaşlarla kıçımızla güldüğümüz için anlatıyorum.

AMA KOMİK. GÜLÜN YANİ. 

1 yorum:

HAPŞIRIK